Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.
Способи оплати
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Обмін та повернення
Покупці нашого інтернет-магазину мають право повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки, згідно з основними вимогами, перерахованими в Законі України «Про захист прав споживачів» .
Порядок та правила обміну та повернення товару належної якості
Обмін та повернення товару належної якості здійснюється у разі, якщо:
• товар не використовувався;
• збережено споживчі властивості товару;
• збережено повну комплектацію товару, у тому числі упаковки, заводські плівки та наклейки;
• збережено зовнішній вигляд товару, у тому числі зовнішній вигляд упаковки та комплектуючих;
• збережено чек або видаткову накладну, видану покупцеві при покупці.
В цьому випадку необхідно:
Звернутися в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
1. За телефонами 380 (67) 636-19-79, +380 (67) 539-09-69 (в робочий час із понеділка
по п'ятницю з 8:30 до 17:00);
- За допомогою месенджера Viber;
- написати електронний лист на пошту kvrcdp@gmail.com
2. Надіслати товар після погодження з менеджером.
3. Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашому менеджеру.
Транспортні витрати по поверненню та обміну товару відбуваються за рахунок покупця.
Порядок та правила обміну та повернення товару неналежної якості
У разі придбання покупцем товару неналежної якості для обміну чи повернення мають бути виконані такі вимоги:
- відсутність механічних пошкоджень, його упаковки та комплектуючих, спричинених неправильною або неакуратною експлуатацією;
- Збережено чек або видаткова накладна, видані покупцю при покупці.
В цьому випадку необхідно:
Звернутися в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
1. За телефонами 380 (67) 636-19-79, +380 (67) 539-09-69 (в робочий час із понеділка по п'ятницю з 8:30 до 17:00);
- За допомогою месенджера Viber;
- написати електронний лист на пошту kvrcdp@gmail.com
2. Надіслати товар після погодження з менеджером
3. Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашому менеджеру.Протягом 14 днів відділ контролю якості видає висновок про наявність дефекту, спричиненого виробничим шлюбом.
4. У разі обміну Продавець надсилає товар належної якості Покупцеві у 3 – 5 денний термін.
Транспортні витрати щодо обміну товару неналежної якості відбуваються за рахунок Продавця.
Порядок повернення коштів
Повернення коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання інтернет-магазином товару належної якості та протягом 14 днів у разі повернення товару
неналежної якості. Повернення коштів здійснюється на банківський рахунок, який вказується. покупцем.
Додаткові комісії з переказу коштів при поверненні товару належної якості лягають на покупця, при поверненні товару неналежної якості лягають на Продавця.